Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora
Kako bi osigurali transparentnost u rješavanju eventualnih nejasnoća ili problema niže možete pronaći više informacija o načinu podnošenja pisanih prigovora.
Klijent može podnijeti prigovor putem:
- pošte na adresu:
Veraltis Asset Management d.o.o.
Radnička cesta 41
10000 Zagreb
- e-mail adrese centar@veraltis.hr
- faksa na broj 01/5605 5541
- osobno u prostorijama društva
Prigovori se podnose u dva primjerka osobno, dolaskom u prostorije društva.
Veraltis Asset Management d.o.o. očitovati će se u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Ako odgovor na zaprimljeni prigovor ne može biti dostavljen u roku od 15 dana Veraltis Asset Management d.o.o. obavijestit će klijenta o razlozima kašnjenja te konačni odgovor dostaviti najkasnije u roku od 35 dana od dana zaprimanja prigovora.
Prigovor treba sadržavati:
- Dva identifikacijska podatka klijenta – ime, prezime i OIB
- Jasan, razumljiv i detaljan opis prigovora
U slučaju da prigovor ne sadrži identifikacijske podatke, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna, a sve radi sigurnosti podataka i sprječavanja mogućeg neovlaštenog otkrivanja istih.
Ako ste nezadovoljni odgovorom ili rješenjem na Vaš prigovor o istome možete obavijestiti Hrvatsku narodnu banku. Više informacija o načinu podnošenja pritužbe možete pronaći na službenim stranicama Hrvatske narodne banke.
Za dodatna pitanja ili dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte.